Gwarancja
Informacje ogólne
W przypadku braku zgodności Towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do skorzystania przysługujących mu uprawnień z tytułu rękojmi Sprzedawcy lub gwarancji udzielanej przez producenta Towaru.
Zgłoszenia reklamacyjne składane w ramach gwarancji rozpatrywane będą bezpośrednio przez gwaranta – OasisPure Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy, 60-105, ul. Kopanina 28/32, 302/C. Aktualne warunki gwarancji dostępne są na stronie gwaranta: www.oasispure.eu.
Okres gwarancji
24 miesiące
Jak uzyskać usługę gwarancyjną
W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na stronie www.oasispure.eu. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.
Adres do wysyłki
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Kupującemu zakupione przez niego Towary wolne od wad, jak również zgodne ze stanem faktycznym w zakresie:
- opisu, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności;
- przydatności do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował;
- dostarczenia z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
- jakości, jaką posiadała próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, ta jakość powinna odpowiadać opisowi próbki lub wzoru.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
-
Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego na przykład:
- pisemnie na adres: OasisPure Technologies Sp. z o.o., ul. Kopanina 28/32, 302/C, 60-105 Poznan
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamation@oasispure.eu
-
Zaleca się wypełnienie formularza:
Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy zakupu następujących towarów/świadczenia następujących usług: _____________________________
Data zamówienia: ____________/ data otrzymania: ____________
Numer seryjny (jeśli jest dostępny): _____________________________
Imię i nazwisko kupującego: _____________________________
Adres kupującego: _____________________________
Podpis kupującego (jeśli formularz jest wypełniony w wersji papierowej): ____________
Data: ____________
i podanie przez Kupującego:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;
- oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Kupującego uznał za uzasadnione.
-
Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: OasisPure Technologies Sp. z o.o., ul. Kopanina 28/32, 302/C, 60-105 Poznan.
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
-
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
-
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie od umowy, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub do niego nie doprowadził,
- brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt. 7,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
-
Pełne informacje dotyczące uprawnień Kupującego znajdują się w treści Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.), jak również Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93).